هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان تور کیش می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل تور کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا باتور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, هتل 3 ستاره,کیفیت خوب,هتل خوب, نرخ مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: